Extra.

21 november 2017 - San Miguel de Tucumán, Argentinië

Lieve mensen,

Het werken op het blog verloopt niet steeds zoals ik het wens.

Hierdoor ontstaat er soms vertraging en zijn er stukken weggegaan wat niet de bedoeling was.

Voor de oplettende lezer het volgende:                                                                          bij het laatste verhaal (Kerstening?) klopt de datum niet, die moet zijn: 21-10-2017.

Desondanks hoop ik toch dat jullie het kunnen volgen en met plezier blijven lezen.

Lieve groet, Aggie

1. Trix bloemen:
    22 november 2017
    Lieve Aggie, Wat maak je toch veel mee! Ben zo trots op je, dat je dat allemaal maar in je eentje onderneemt! Laat me weten wanneer je thuis komt voor de appeltaart! hahaha !!!
    Dikke kus
  2. Nanny:
    22 november 2017
    Tjeje Aggie, wat een avonturen. Ik neem mijn pet voor je af.
    Ik zou dat echt niet durven allemaal.
    Als je niet meer kan fietsen en hiken kun je een boek gaan schrijven. Wat kan je dat goed.! Zelfs hele geschiedenisles komt er tot ons.
    Geniet lekker verder dan doe ik dat van je verhalen. Liefs Nanny
  3. Nicolien:
    Hallo Aggie,

Heel leuk dat je zoveel vertelt over je reizen in Argentinie. Is heel welkom in november in Nederland. Vaak heel druilerig hier. Tijd voor een winterslaap. Geniet jij maar lekker verder in het voorjaar daar !
    Lieve groet, Nicolien.
  4. Atie:
    24 november 2017
    Het is weer een genot om te lezen wat je allemaal hebt gezien en mee maakt en hopelijk nog meer van deze smakelijke verhalen. Veel plezier nog en groetjes Atie en Piet
  5. Anneke van Beelen:
    24 november 2017
    Hoi Aggie, heb nu eindelijk alle verhalen gelezen en ben onder de indruk.
    Hoop dat je nog een fijne tijd hebt.
    Groetjes van Anneke van Beelen.
  6. Anneke van Beelen:
    24 november 2017
    Hoi Aggie, heb eindelijk alle verhalen gelezen en ben onder de indruk.
    Hoop dat je nog een fijne tijd zult hebben.
    Groetjes Anneke.
  7. John Hélène den Ouden:
    25 november 2017
    Ha lieve Aggie, wat leuk om van je te horen vandaag. We hebben je verhalen gelezen vanaf september. We zijn jaloers hoor en John verlangt naar Patagonie.
    Als we je op Terschelling weer gaan zien hangen we aan je lippen hoor!
    Wat een belevenissen, wauw!!! Liefs, John en Hélène
  8. Janneke van Beelen:
    26 november 2017
    Hoi Aggie,
    Wow, wat een mooie verhalen.
    Leuk om te lezen wat je allemaal beleeft aan cultuur, natuur etc
    En je maakt het voor ons als lezers ook erg leerzaam.
    Groetjes Janneke
  9. Miranda Lambermont:
    29 november 2017
    Hallo Aggie,
    Ik heb een van je prachtige reisverslagen via de mail mogen lezen. Schitterende ervaring, mooi omschreven. Het uitzicht van een bergtop, adembenemend mooi, welke eerst beklommen dient te worden eer er van het uitzicht op de top genoten kan worden... een mooie weerspiegeling van het leven. Voor al het goede wil ook gewerkt worden. Soms is dat hard werken, maar soms ook zacht en gestadig doorgaan.
    Geniet van deze reis en tijd. Met inspirerende groet, Miranda