Feestdagengroet

27 december 2017 - San Miguel de Tucumán, Argentinië

images (1)

Lieve mensen,

Nog steeds volop genietend van een heerlijk warm en vooral kleurrijk Zuid-Amerika wens ik eenieder vanuit hier fijne, sfeervolle en gezellige feestdagen.
Voor het jaar 2018 hoop ik voor allen dat het een liefdevol jaar zal zijn in de aandacht van degenen die je na staan en met het behoud van een zo goed mogelijke gezondheid.

Lieve groet, Aggie.

1. Carla Houwaard:
    27 december 2017
    Jij ook een heel fijn en een gezond nieuwjaar Aggie en geniet er nog maar lekker! Liefs en groetjes Carla
  2. Loes:
    Aggie jij ook een gelukkig en een gezond 2018.🍾🍾
  3. Edith:
    27 december 2017
    Ook voor jou de beste wensen in 2018. Wij bereiken 2018 een paar uur eerder dan jij. Hoe ga je het vieren? groetjes
    Edith
  6. Trijnie:
    Geniet van je verdere reizen en ik wens je alle goeds toe in 2018
  7. Will Van Essen:
    29 december 2017
    Ook voor jou een mooie jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar hier in ons koude landje. Leefs Will
  8. Lindavandijk:
    14 januari 2018
    als ik het al niet gedaan heb, een heel mooi en gezond 2018.

Linda
  9. Atie:
    17 januari 2018
    Het blijt boeiend en fantastich om je verhalen te lezen blijf vooral genieten Aggie lieve gr Atie
  10. Khadija:
    2 februari 2018
    Hoi Aggie,

Hoe gaat het met je? Met ons gaat het goed. Waar ben je op dit moment? Hier is het koud! We wensen je nog veel plezier en geniet!

Groetjes Khadija en Zohor
  11. Anneke van Beelen:
    6 februari 2018
    Hoi Aggie, dat is een tijd geleden dat ik van me heb laten horen. Zo te lezen heb je weer een hoop meegemaakt en gezien. Blijf je volgen. Groetjes uit Katwijk aan Zee, Gerard en Anneke van Beelen.